пʼятницю, 24 вересня 2010 р.

飲酒運転はダメ - "Не пий за кермом!"

Сьогодні в Японії державне свято і вихідний - "День осіннього рівнодення". У понеділок також було свято і вихідний - "День поваги до старших". У наступному місяці буде "день здоровя і спорту", у листопаді "день культури" і ще якийсь... Це прелюдія до історії про сьогоднішній день просто для порівняння які свята в Японії і в Україні.


Отже, у звязку з тим що сьогодні вихідний, на днях до мене звернувся Ямазоє-сан, куратор всіх іноземних студентів нашого університету. Він попросив взяти участь у якійсь акції що буде проводитися разом з поліцією, але толком я не міг зрозуміти бо розмовляли японською, якою я ще майже не володію. Тим не менше я погодився, він сказав що Лена з малою також можуть приєднуватися.
Тому сьогодні з 13 до 15 години, нас - іноземних студентів - не всіх звичайно - чоловік 15 привезли в великий супермаркет, завели в маленьку кімнату, де кожен представився іншим, потім кілька поліцаїв провели співбесіду і інструктаж - що будемо робити. Звичайно всі пояснення були на японській мові тому ми майже до кінця не могли врубитися що саме за акція, але пізніше до мене пройшло просвітлення і з глибини підсвідомості виплило значення чотирьох канджі що винесені в заголовок посту, про що я радісно повідомив Оленці - шо це акція проти пянки за кермом. Тоді я відчув величезне задоволення від того що мені вдалося зрозуміти надпис, тепер я розумію що він не такий вже й складний.
Короче вся тусня тривала десь годину, два поліцаї з прапорами ішли в голові шеренги і щось викрикували, за ними йшов маленький оркестр з одягнутих поліцаїв шо вміють грати на муз. інструментах, замикали шеренгу іноземні студенти нашого університету і ми з Оленкою і Марічкою в тому числі. Наша задача була проста - роздавати людям агітаційну продукцію проти пянки, салфетки, брелок і пакетик для зберігання фрукто-овочів у холодильнику. Десь 10 чоловік все дійство знімали на фотокамери, якісь телерепортери, наші функціонери з універа, ще якісь переодягнуті поліцаї - всім пізніше звітувати про проведену акціію. Ще з нами ходив міліціонер переодягнутий в каченятко. Так ми ходили десь 50 хвилин по великому супермаркету. Було весело і ржачно і дуже багато фотографувалися. Парочка фоток є також і у нас і їх можна переглянути у Оленчиному фотоальбомі на пікасі - посилання знизу.
Після акції Лена сказала що класно би і у нас таке проводити, адже це так зближає поліцію з народом. Незнаю, незнаю...

Dont drink drive!

1 коментар:

  1. Мені це нагадує совок, коли виганяли студентів на мітинги "по рознарядці"

    ВідповістиВидалити