пʼятницю, 1 березня 2013 р.

Хіна мацурі 2013

В понеділок третього числа третього місяця в Японії святкується свято дівчаток. Про суть свята і його історію я не знаю нічого. Але дуже добре описано тут хто справді цікавиться деталями (цікаво чи ще є люди, які мають час читати такі довгі і некорисні для професійного розвитку речі). Сьогодні я лише вияснив те що наші студенти його не святкують, хлопці по причині того що це свято дівчаток. А дівчата про причині того що вони вже великі. Хоча сказали що в понеділок куплять собі традиційні трьохколірні солодощі і будуть їсти. 

В час Хіна-мацурі всюди виставляють традиційних японських кукол ляльок. Чим мені подобається Японія, це тим що вони сміливо імпровізують зі своїми традиціями і можна побачити не тільки традиційних, а і наприклад таких екзотичних як на фото (фото звідси, не моє). Така культура мені подобається ще більше.


А ще, як це впливає на наше життя - в садочку діти кожен день співають пісеньку про хіна-мацурі. І вот моя Марька кожен день приходить додому і просить добавку. Знайшли на ютюбі пісеньки - тепер вона їх дивиться кілька разів на день. А я користуючись нагодою записав один з переглядів на відео - сподіваючись, що дітвак буде співати в повний голос. Але як часто буває з дітьми вони співають в повний голос не тоді коли треба. Тому вийшло як вийшло. Хто хоче будь-ласка дивіться. Можете відчути як японські традиції - прорубуються в наше супокуйне закарпатьське життя.

7 коментарів:

  1. В час Хіна-мацурі всюди виставляють традиційних японських кукол - а що таке "кукол"?

    ВідповістиВидалити
  2. Всеяпонський жіночий день! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. взагалі-то лише малих дівчаток. студентки вже не рахуються. А жіночий... - тут взагалі такого дня нема, здається. Хоча може є день матері. Не впевнений :-) День батька точно що є.

      Видалити
    2. а коли день матері якщо не секрет?

      Видалити
    3. Є і такий. Скопійований з Америки, відзначають в другу неділю травня, так точно як і в Україні. Ми ще ні разу не святкували :-)

      Видалити