пʼятницю, 22 березня 2013 р.

Марькина екскурсія.

Сьогодні збирав зранку Марічку в першу самостійну садочкову екскурсію. Самій екскурсії предстояв довгий період підготовки, вчора замість того щоб убивати обідню перерву на memrise.com, прийшлося поїхати в магазин дитячих товарів щоб купити: рюкзак, спеціальну бутилку для чаю, нову коробку для бенто (ланчбокс) в яку би влізав не тільки рис а і "оказу" - все інше до риса, підстилку на траву бо обідати планувалося на природі. Звичайно треба було також придбати пляшечку простого чаю, бо давати сок, кокаколу, кампот, молоко, або будь-які інші напої не можна.
Сьогодні зранку треба було все зібрати, причому над ланчом треба було попрацювати, бо я точно знав що іншим дітям мамки нароблять такі всякі ланчі - один іншого краще - сосиски у вигляді восьминогів, яйця у вигляді метеликів, омлети колобки і так далі.
Коли забирав Марьку з садочку у всіх був прекрасний настрій, всі про екскурсію лише і говорили, а Марька в компанії зїла не тільки рис і одбивні (так як робить дома) а також і морковку і брокколі на пару, які я зранку готував тільки для краси, щоб добавити ланчу кольорів.
Ну і одне фото на память. Щось я не памятаю, чи ми ходили на екскурсії в совєцкому союзі. І фоток нема...

2 коментарі:

  1. Ромка, я точно помню, что в моем детстве подобные походы били, правда не в садике, а уже в школьное время. Кстати, били оприделенные дни недели когда нас выводили на природу так сказать на пикники либо в лес, либо на речку (естественно что в теплое время года) + каждую среду в младших классах нас водили в кинотеатр на детские фильмы и мультфильмы. Да были времена.... Не жизнь была, а настоящая сказка...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цікаво. Я щось з свого дитинства не пригадую такого. В школі звичайно були походи - але то вже в старших класах. А тут в Марькиному садочку не зараз а на наступний рік має бути навіть поїздка з ночовкою. І це в садочку! Я дуже радуюся таким подіям. А дітвак то вобще.

      Видалити